miercuri, februarie 18, 2009

Porumbeii din Iasi .... Piata Unirii


Copii .. si Porumbei....inocenta.....armonie...


Frumosi.... prietenosi

Porumbeii...dragoste...


Porumbei....Pacea in lume...!



Adăugaţi o imagine

Un comentariu:

  1. Dragute. Dar mai ai de lucrat ca sa fie si foarte impresionante... Oricum... culoare buna, focus bun, incadrari faine.
    Hai sa-ti dau un pont din pc meu de vedere:
    UNGHIUL!!!
    Gandeste-te ca pozezi copii... Ii vezi de sus, deci ii faci mici, ii faci copii, in plus vezi multa PODEA. Solul iti mananca peste jumatate din imagine. Stai cat mai jos cand faci poze de genul asta. Copii treb sa-i faci mai mari, din perspectiva LOR sa-i prinzi. Ca de la copil la copil, si la fel si peisajul de la nivelul lor, porumbeii de la nivelul lor. Si atunci si orizontul se va muta iarasi cum santem obisnuiti la jumate [naspa] sau in jumatea inferioara a fotografiei.
    Parerea mea umila. Eu fac si asa imi place. Sa nu iei de bun ce zic eu decat dupa ce incerci. Sper sa nu consideri ca imi permit, ci doar sa o iei constructiv

    SALUTARI CATALINE ! incearca si umbla prin orasul VECHI ;) Gandeste-te doar ca unde e acum BLV. Independentei inainte erau numai CASE. Asadar exploreaza ce-i prin spatele blocurilor ;) Arhitectura veke, unele renovate
    BAFTA cu 200-le[mm] la gat ;)

    RăspundețiȘtergere